JAUNAIS JAGUAR XF IZCEĻAS AR UNIKĀLO SALONA TROKŠŅU SLĀPĒJOŠO TEHNOLOĢIJU

JAUNAIS JAGUAR XF IZCEĻAS AR UNIKĀLO SALONA TROKŠŅU SLĀPĒJOŠO TEHNOLOĢIJU

JAGUAR XF IZCEĻAS AR JAUNU UN UZTICAMU VIRSBŪVES DIZAINU, BET TĀ SALONS, KAS IEZĪMĒ AUGSTĀKO PROFESIONALITĀTI, TAGAD IR VĒL GREZNĀKS UN KVALITATĪVĀKS


Jaguar turpina britu dizaina un inženierijas meistara amatu un piedāvā jaunāko XF sedanu un XF Sportbrake universālu, kas izceļas, ne tikai ar ārēji, bet arī iekšpusē – ar pilnībā jaunu salonu, kvalitatīviem apdares materiāliem un integrētām progresīvajām tehnoloģijām.

“Jaguar XF izceļas ar jaunu un uzticamu virsbūves dizainu, bet tā salons, kas iezīmē augstāko profesionalitāti, tagad ir vēl greznāks un kvalitatīvāks. Tas ir aprīkots ar saskanīgi integrētām progresīvajām tehnoloģijām un ir vienkārši lieliska vieta, kur izbaudīt katru ceļojumu”, teica Jaguar Baltijas valstu mārketinga vadītāja Juste Šataite (Justė Šataitė).





KVALITATĪVS UN GREZNS SALONS


XF salons ir vēl greznāks, izstaro mieru un izsmalcinātību. Tā centrā ir integrēts 11,4 collu augstas izšķirtspējas izliektas virsmas ekrāns ar elegantu magnija lējuma apmali, caur kuru tiek vadīta jaunā Pivi Pro multimediju sistēma.

Autentiskā apdare izceļas ar efektīgām formām, piemēram, skaļruņu restītes un no metāla izgatavotā Jaguar Drive Control. Pagriežamā vadāmierīce ir smalki iegravēta ar lāzeru. Pārnesumu sviras uzgalis ir izšūts gluži kā kriketa bumbiņa, bet metāla apmales ir izgatavotas no īpaši rūpīgi apstrādāta, taustei patīkama metāla.

Durvju rokturi ir ērti satverami, durvīs ir vairāk vietas pudeļu un citu priekšmetu glabāšanai, bet sēdekļi izceļas ar platāku formu, uzlabotu masāžas funkciju un lielāku apsildīšanas un vēdināšanas platību.

Viena no modernākajām funkcijām ir salona gaisa jonizācijas sistēma, kas, pateicoties nanotehnoloģijām, uzlabo salona gaisa kvalitāti un iznīcina alergēnus un nepatīkamas smakas. Šī sistēma, kas salonā neielaiž pat vissīkākās daļiņas, uzlabo ieelpojamā gaisa kvalitāti.

PROGRESĪVI UN EFEKTĪVI DZINĒJI


PROGRESĪVI UN EFEKTĪVI DZINĒJI


Jaunie Jaguar XF un XF Sportbrake automobiļi tiek aprīkoti ar četru cilindru benzīna un jaunās paaudzes Ingenium dīzeļa dzinēju gammu, bet dīzeļa dzinēji tiek komplektēti ar hibrīda MHEV (angļu Mild Hybrid Electric Vehicle) tehnoloģiju.

204 ZS dīzeļa MHEV dzinējs, kā arī 250 ZS benzīna dzinējs ir pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu vai pilnpiedziņu. Jaudīgākais šīs dzinēju gammas benzīna 300 ZS dzinējs pieejams tikai ar pilnpiedziņas sistēmu.

240 ZS dīzeļa dzinējs sasniedz 430 Nm griezes momentu un XF sedana modelim ar aizmugurējo riteņu piedziņu ļauj attīstīt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 7,6 sekundēs, tā CO2 emisijas sasniedz no 130 g/km, degvielas patēriņš no 4,9 l/100 km. XF Sportbrake versija ar pilnpiedziņas sistēmu attiecīgi attīsta paātrinājumu 8 sekundēs, automobiļa CO2 emisijas sasniedz no 137 g/km, degvielas patēriņš no 5,2 l/100 km.

Benzīna modeļus iespējams izvēlēties ar četru cilindru 2 l dzinēju, kas attīsta 250 ZS vai 300 ZS jaudu, attiecīgi radot 365 Nm un 400 Nm griezes momentu. Abi dzinēji ir aprīkoti ar jaunākajām tehnoloģijām, kas ietver divu kanālu turbīnas ar maināmo vārstu pacēluma (angļu Continuous Variable Vlave Lift) sistēmu, tādējādi nodrošinot lielisku dinamiku un efektivitāti.

XF sedana ar aizmugurējo riteņu piedziņu 250 ZS benzīna dzinējs nodrošina 8 l/100 km degvielas patēriņu, CO2 emisijas no 181 g/km un paātrinājuma no 0 līdz 100 km/h attīstīšanu 6,9 sekundēs. XF Sportbrake versijas ar aizmugurējo riteņu piedziņu emisijas sasniedz no 188 g/km, degvielas patēriņš no 8,3 l/100 km.

300 ZS XF sedana modelis ekskluzīvi pieejams ar pilnpiedziņas sistēmu, un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tas attīsta vien 6,1 sekundē.

Visi dzinēji tiek komplektēti ar automātisko astoņu pakāpju transmisiju, bet sportiskākas braukšanas nodrošināšanai, ātrumus iespējams pārslēgt ar svirām, kas atrodas pie stūres.

PROGRESĪVĀS TEHNOLOĢIJAS


PROGRESĪVĀS TEHNOLOĢIJAS


Jaunākās Pivi Pro multimediju sistēmas pārvaldīšana notiek jaunajā 11,4 collu augstas izšķirtspējas izliektajā skārienjutīgajā ekrānā. Salīdzinot ar iepriekšējo ekrānu, tā izšķirtspēja ir trīs reizes lielāka, bet pats – pat par 48 % lielāks. Vienkāršākas pārvaldīšanas izvēlnes ar vienu vai diviem pieskārieniem ļauj vadītājiem atlasīt 90 % biežāk izmantoto funkciju.

Lai vadītājs vienmēr redzētu svarīgāko informāciju, XF ir aprīkots ar jaunu 12,3 collu augstas izšķirtspējas digitālo vadītāja ekrānu, kas nodrošina skaidrāku grafiku un maināmu izvietojumu, turklāt, pilnā izmērā iespējams attēlot navigācijas sistēmu ar izteikti detalizētām norādēm, kā arī digitālos rādītājus, kontaktus, skaņas vai multimediju sistēmas informāciju. Automobilī uz priekšējā stikla iespējams uzstādīt projekcijas ekrānu.

Jaunā intuitīvā multimediju sistēma ir pieejama ar standarta Apple CarPlay® un Android Auto™ interfeisu, bet ar Bluetooth savienojumu vienlaikus iespējams savienot divus telefonus. Bezvadu tālruņa uzlādes vietas ar signāla pastiprinātāju ļauj pasažieriem ātri uzlādēt savus viedtālruņus.

Pivi Pro sistēmai paredzēta divu SIM karšu tehnoloģija ar diviem LTE modemiem, tādēļ vienlaikus iespējams izmantot vairākas funkcijas, piemēram, klausīties mūziku internetā un bezvadu veidā atjaunot programmatūras iekārtu, neietekmējot tā darbības ātrumu. Sistēma ļauj maksimāli samazināt traucējumus vietās, kur savienojums ir diezgan vājš, nepārtraukti izvēloties spēcīgākā signāla tīklu.

Pirmo reizi šajā klasē debitē Active Road Noise Cancellation tehnoloģija, kas nepārtraukti fiksē seguma virsmas radītās vibrācijas un atlasa pretējas frekvences skaņas viļņus, tā samazinot pasažieriem dzirdamo troksni un palielinot klusuma sajūtu salonā.

Jauno XF pirmo reizi iespējams izvēlēties arī ar digitālo atpakaļskata spoguli. Aizmugurējā platleņķa kamera nosūta skatu tā ekrānam, tādēļ spoguli neaizsedz ne tikai aizmugurē sēdošie gara auguma pasažieri, bet to neietekmē arī tumsa vai slikti laika apstākļi.

XF uzstādītas arī mūsdienīgākās vadītāja palīgsistēmas. Tās ietver arī uzraudzības sistēmu Clear Exit, kas izkāpjošos priekšējās un aizmugurējās rindas pasažierus brīdina par tuvojošos automobili vai velosipēdu, bet jaunākā 3D ārējo kameru sistēmas tehnoloģija ar progresīvo kameru iespējām nodrošina vēl detalizētāku 3D skatu, ļaujot pārredzēt automobiļa manevrus arī reāllaikā.

XF