• Lielāks elektriskais nobraukums: Tagad akumulators P400e uzlādējamajam hibrīdam bez izmešiem ļauj veikt pat 65 kilometrus (WLTP TEL rādītājs) – uzlabojums ir par vairāk nekā 20 procentiem
• Uzlabots aprīkojums: Visiem modeļiem tagad standarta komplektācijā ir TFT digitālais vadītāja displejs, diski sākas no 19 collām, bet R-Dynamic HSE modeļiem bāzes aprīkojumā ir iekļauta arī Ebony Suedecloth griestu apdare
• Perfekta savienojamība: Pivi Pro informācijas un izklaides sistēma tagad tiek piedāvāta standarta aprīkojumā, tāpat ir integrētā what3words navigācija, kā arī bezvadu režīmā var lietot Apple CarPlay® un Android Auto™
• Uzlabotā Black Pack pakotne: Glancēti melna apdare tagad tiek veidota durvju spoguļu korpusam, radiatora režģim un tā apmalei, logu apmalēm un aizmugurējām emblēmām; tā ir standarta aprīkojumā visiem modeļiem, sākot no R-Dynamic SE, tostarp 550 ZS SVR flagmanim
• Īpašais piedāvājums: Vienkāršoto versiju klāstu tagad veido R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT un SVR, kas ikvienam ļauj izvēlēties sev ideālo F-PACE
Jaguar F-PACE jau agrāk bija lielisks, taču, gatavojoties 2024. modeļu gadam, ir kļuvis vēl pievilcīgāks, piedāvājot bagātīgāku aprīkojumu, vienkāršotās versijas, lielāku uzlādējamā hibrīda P400e elektrisko nobraukumu, kā arī uzlabotu informācijas un izklaides sistēmu.
P400e joprojām ir F-PACE elektrificēto spēka agregātu līderis. Tagad tam ir uzlabots litija jonu akumulators ar deviņiem moduļiem agrāko astoņu vietā, kas enerģijas uzglabāšanas kapacitāti ļāvis palielināt līdz 19,2 kWh. Šādas izmaiņas tīru elektrisko nobraukumu pagarina no 53 līdz 65 km, respektīvi – vairāk nekā par 20 procentiem. Šis uzlabojums samazina arī CO2 emisiju un degvielas patēriņu, kas tagad ir attiecīgi tikai 37 g/km un 1,6 l/100 km (WLTP TEL rādītājs).
P400e spēka agregāta kombinētā 404 ZS jauda un 640 Nm griezes moments no 0 līdz 100 km/h ļauj paātrināties vien 5,3 sekundēs. Šāda augstākas efektivitātes un izcilas veiktspējas kombinācija ir pieejama vairākos tirgos nekā iepriekš, tostarp Japānā un Singapūrā. P400e jau tagad veido vairāk nekā desmito daļu F-PACE globālā pārdošanas apjoma, un tādās valstīs kā Nīderlande, kur elektrificētie transportlīdzekļi ir vispieprasītākie, P400e īpatsvars, paredzams, sasniegs pat 98 procentus.
Automobiļi bez R-Dynamic vairs netiek piedāvāti, tādējādi versiju saime ir optimizēta, vienlaikus nodrošinot labāku aprīkojumu. Šāds vienkāršāks un koncentrētāks modeļu klāsts ir izdevīgs F-PACE klientiem visā pasaulē.
Filips Koens, Jaguar izpilddirektors: “Tā kā mēs virzāmies uz to, lai līdz 2025. gadam pārveidotu Jaguar par pilnībā elektrisku luksusa zīmolu, mēs esam pilnveidojuši savus produktus un tagad piedāvājam bagātīgākas un izdevīgākas versijas. Pirmais modelis, kas piedzīvoja šīs pārmaiņas, bija F-TYPE – galu galā tuvojas 2023. gads, kad atzīmēsim Jaguar sporta auto 75 gadu jubileju. Tagad mēs pievēršamies F-PACE – SUV, kas piedāvā nepārspējamu gaitas, vadāmības, izsmalcinātības un luksusa līdzsvaru. Palielinot P400e uzlādējamā hibrīda elektrisko nobraukumu vairāk nekā par 20 procentiem, tas kļuvis par auto ar vēl pievilcīgāku veiktspējas, efektivitātes un braukšanas spēju kombināciju, un ar to mēs ļoti lepojamies.”
R-Dynamic S, SE un HSE ir aprīkoti attiecīgi ar 19, 20 un 21 collas riteņu diskiem, kurus var izvēlēties ar tā saucamo dimanta frēzējuma vai melnu apdari (visi modeļi pieejami arī ar pašblīvējošām riepām). Savukārt modelim 400 SPORT tagad ir kalti 22 collu diski Style 1020 Gloss Silver krāsā ar dimanta frēzējumu un kontrastējošiem ieliktņiem (atkarībā no tirgus). Visu disku centrālie vāciņi ir melni un sudraboti – tie nomainījuši iepriekšējo sarkano un sudraba krāsu.
F-PACE pārliecinošo dinamisko tēlu vēl vairāk paspilgtina Black Pack pakotne, kas tagad ir standarta aprīkojumā visiem modeļiem, sākot no R-Dynamic SE un beidzot ar SVR. Tā ietver glancēti melnus spoguļu korpusus, un šāda apdare ir arī radiatora režģim, radiatora režģa apmalei, logu apmalēm, atverēm spārnos, aizmugurējiem lukturiem un emblēmām. Vēl viena nemanāma, smalka izmaiņa ir R-Dynamic režģa emblēmā – tur tagad sarkanās un zaļās krāsas vietā ir mūsdienīgi melnais un pelēkais.
Greznajā, plašajā salonā ir vairāk tehnoloģiju nekā jebkad iepriekš. R-Dynamic S ir jaunais TFT digitālais vadītāja displejs, kas piedāvā divu ciparnīcu konfigurāciju, un vadītājs var izvēlēties, ko redzēt centrālajā panelī – multivides vai navigācijas informāciju. Savukārt ierīču bezvadu uzlāde ir standarta aprīkojumā jau no R-Dynamic SE. Katram F-PACE modelim ir what3words navigācija, kā arī ātra un intuitīva Pivi Pro informācijas un izklaides sistēma, kas piedāvā lielisku bezvadu savienojamību ar Apple CarPlay® un Android Auto™. Pivi Pro, tāpat kā pārējām transportlīdzekļa sistēmām, vienmēr darbojas visjaunākā versija, jo programmatūra tiek atjaunināta attālināti.
2024. modeļu gada F-PACE klāstu veido: R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT un SVR (atkarībā no tirgus). Pēdējais ir zīmola visaugstākās veiktspējas krosovers. Šim modelim pieejams tikai pieclitrīgs Jaguar V8 benzīna kompresormotors ar 550 ZS, no 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 4,0 sekundēs un spēj sasniegt 286 km stundā.
Globālo spēka agregātu klāstu veido: 404 ZS četru cilindru benzīna uzlādējamais hibrīds jeb PHEV; 250 ZS četru cilindru benzīna motors; 163 ZS un 204 ZS vieglā hibrīda jeb MHEV četru cilindru dīzeļa dzinējs; 300 ZS sešu cilindru dīzeļa MHEV; 400 ZS sešu cilindru benzīna MHEV, kā arī 550 ZS V8 benzīna kompresordzinējs (atkarībā no tirgus). Visi šie spēka agregāti tiek ražoti Jaguar Land Rover dzinēju centrā Vulverhemptonā Lielbritānijā.
Visiem F-PACE modeļiem ir inteliģentā pilnpiedziņa un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, un katrs no tiem nodrošina ne tikai greznību un izsmalcinātību, bet arī ideālu veiktspējas, veiklības un atsaucības līdzsvaru – tieši to, ko autovadītāji arī cer sagaidīt no Jaguar.