ARHITEKTŪRA AR LIELU ALUMĪNIJA SATURU

Jaunā XF nevainojamās braukšanas, vadāmības un dinamikas pamatā ir Jaguar arhitektūra ar lielu alumīnija saturu. Tā sekmē gandrīz perfektu 50:50 līdzsvaru, kas veicina izveicīgu un precīzu braukšanu. Viegla un izturīga, tā palīdz padarīt XF par vienu no vieglākajiem automobiļiem savā klasē. Mazāks svars uzlabo degvielas ekonomiju, samazinot CO2 izmešus līdz pat 104 g/km. Pašu alumīnija sakausējumu veido galvenokārt pārstrādāts alumīnijs, kura ražošanā tiek patērēts par 95 procentiem mazāk enerģijas kā vajadzīgs jaunam alumīnijam, vēl vairāk samazinot XF ietekmi uz vidi.

GUDRS SNIEGUMS

Ar savu stingro, vieglo virsbūves struktūru un jaunas paaudzes augstas veiktspējas transmisijām jaunais XF piedāvā plaša spektra aizraujošu braukšanas pieredzi.

No brauciena ar CO2 izmešiem līdz pat 104 g/km un 4 l/100 km (71 jūdze uz galonu) degvielas ekonomiju līdz dzinējiem ar 249,4 km/h (155 jūdzes/h) maksimālo ātrumu un paātrinājumu no 0 līdz 96,5 km/h (60 jūdzēm/h) vien 5,1 sekundē – ikviens vadītājs atradīs sev piemērotu XF.

ŠASIJA UN BALSTIEKĀRTA

Gan priekšējās, gan aizmugurējās balstiekārtas sistēmas veido izturīgi un viegli alumīnija komponenti, kas palīdz XF veikli reaģēt un dinamiski darboties, vienlaikus nodrošinot braukšanas komfortu. F-TYPE līdzīgā dubultā ķīļa balstiekārtas struktūra priekšpusē nodrošina klasē labāko vadāmību. Aizmugurējā integrālās saites balstiekārtas sistēma piešķir stingrību, kas veicina vadāmību, vienlaikus nodrošinot lielisku braukšanas kvalitāti. Šīs balstiekārtas arhitektūras sniegtā vadība, dinamika un reakcija nodrošina XF dzīvīgumu.

BRAUKŠANA UN VADĀMĪBA

Jaunais XF paceļ Jaguar izslavēto braukšanu un vadāmību vēl augstākā līmenī. Tas parāda īsti sportisku raksturu un izcila līmeņa izsmalcinātību. Tas iespējams, daļēji pateicoties XF arhitektūrai ar lielu alumīnija saturu, kas nodrošina satriecošu griezes noturību. Tā ir izcila platforma uzlabotajam priekšējam ķīlim un aizmugurējās integrālās saites balstiekārtas sistēmām. Gadu gaitā Jaguar ir pilnveidojis šīs sistēmas līdz izcilībai, lai radītu nevainojamāko dinamiku un braukšanas komfortu.

PAŠREGULĒJOŠA AIZMUGURĒJĀ GAISA BALSTIEKĀRTA

PAŠREGULĒJOŠA AIZMUGURĒJĀ GAISA BALSTIEKĀRTA*

Pat pilnībā piekrautā XF Sportbrake pašregulējoša aizmugurējā pneimatiskā balstiekārta nodrošina komfortu un precīzu vadāmību. Šī sistēma automātiski piepilda pneimatiskās atsperes, pretiedarbojoties kravas smagumam, kas palīdz izlīdzināt šasijas un automobiļa augstumu.

* Standartaprīkojums XF Sportbrake. Nav pieejams XF sedanam.

ELEKTRONISKAIS STŪRES PASTIPRINĀTĀJS

XF elektroniskais stūres pastiprinātājs (EPAS) piedāvā izcilu reakciju un vadību. Uzraugot automobiļa ātrumu un vadītāja veiktās izmaiņas, EPAS smalki kalibrē elektroniskā pastiprinājuma apjomu ikvienā līkumā, ikvienā manevrā. Drošības un ērtības nolūkā EPAS darbojas kopā arī ar citām vadītāja palīdzības funkcijām.

PĀRNESUMKĀRBA

Automātiskā pārnesumkārba ir gan ātrdarbīga, gan ārkārtīgi izsmalcināta. Astoņi tuvu izvietoti pārnesumi ilgāk patur dzinēju tā vislietderīgākajā apgriezienu diapazonā, nodrošinot lielāku efektivitāti, tūlītēju reakciju un izcilu vadītāja atgriezenisko saiti.

Jaunais XF piedāvā plašāku izvēli ar šo tuvu izvietoto 6 ātrumu manuālo pārnesumkārbu, kas radīta sniegumam un efektivitātei. Tā ir vieglāka par citām pārnesumkārbām XF klasē, un tās plūdenās un ātri reaģējošās izmaiņas rada augsta līmeņa pārslēgšanas komfortu un vēl aizrautīgāku braukšanu.

XF 2016 - ADAPTIVE DYNAMICS

ADAPTĪVĀ DINAMIKA

Vienalga, vai uzņemat ātrumu uz automaģistrāles, līkumojat pa lauku ceļiem vai virzāties pa nelīdzenām virsmām pilsētā, adaptīvā dinamika instinktīvi izmaina XF reakciju uz apstākļiem un jūsu braukšanas stilu. Tā analizē paātrinājumu, līkumu izbraukšanu, droseles un bremžu pedāļa darbību, kā arī “kick-down” funkcijas aktivizāciju. Tāpat līdz pat 500 reizēm sekundē tiek analizēta stūrēšana un šasijas kustības. Izmantojot šo informāciju, elektriski vadāmi vārsti nepārtraukti piemērojas, lai optimizētu balstiekārtas iestatījumus.

KONFIGURĒJAMA DINAMIKA

Aizņemoties tehnoloģiju no F-TYPE, konfigurējamās dinamikas sistēma ļauj uzstādīt XF balstiekārtas, droseles darbības un stūrēšanas dinamiku, lai piemērotos jūsu snieguma braukšanas vajadzībām. Jūsu konfigurāciju iespējams saglabāt kā personiskos iestatījumus vai ieprogrammēt Jaguar iepriekšēji optimizētajos uzstādījumos, un to aktivizē, izvēloties Dynamic režīmu.

Dynamic režīms izmaina automobiļa programmatūru, lai atmodinātu XF sportisko raksturu. Tas paasina droseles reakciju, uzlabo stūrēšanas līdzsvaru un pārslēdz pārnesumus ātrāk un pie lielākiem dzinēja apgriezieniem. Dynamic režīms uzlabo jūsu saikni ar XF patieso Jaguar sporta automobiļa efektivitāti.

ATJAUTĪGĀ PILNPIEDZIŅA*

Jaunā XF pilnpiedziņas (AWD) sistēma nodrošina pārliecinošu vadāmību uz visām virsmām. Klasē labākā transmisijas tehnoloģija piedāvā svara samazinājumu un labāku efektivitāti nekā iepriekšējiem XF. Sistēma izmanto Jaguar jauno Intelligent Driveline Dynamics programmatūru, lai uzraudzītu braukšanas apstākļus līdz 100 reizēm sekundē, garantējot pareizu griezes momenta līmeni no priekšpuses līdz aizmugurei. Tā palīdz visiem XF uzturēt savu izcilo stāju un palielina vadāmību sarežģītos apstākļos.

* Pieejams no 2015. gada rudens

Būsim ļoti pateicīgi, ja Jūs palīdzētu mums uzlabot mūsu mājas lapu un atrastu laiku, lai aizpildītu īsu aptaujas anketu?

Jaguar F-Type Convertible

500 characters-left

Paldies par Jūsu veltīto laiku un izteikto viedokli.

Ja vēlaties, lai mēs ar Jums sazinātos, lūdzu atstājiet savu kontaktinformāciju. Mēs neizpaudīsim Jūsu informāciju ar trešajām pusēm.