ELEKTROMOBIĻA VEIKTSPĒJA

Aizraujoša Jaguar veiktspēja un dinamika, bet nekādu izmešu: to visu ir pieņemts sagaidīt no pilnībā elektriskā apvidus automobiļa.

Astoņu gadu garumā Jaguar ir radījis automobiļus, kas aizrauj visas maņas. Elektromotors šo tendenci nav mainījis, bet gan devis jaunas iespējas aizraujošas veiktspējas radīšanai.

JAGUAR DYNAMICS

JAGUAR DINAMIKA

I-PACE spēka pārvads nodrošina 400 ZS jaudu un 700 Nm tūlītēji izmantojamu griezes momentu. Pateicoties pilnpiedziņas saķerei, I-PACE ātrumu no 0 līdz 100 km/h attīsta 4,8 sekundēs.

AKUMULATORS

AKUMULATORS

I-PACE 90 kWh akumulators ir radīts ilgam darbmūžam un maksimālo jaudu spēj nodrošināt ilgākā laika periodā. Akumulators atrodas uz riteņu garenbāzes, kas pazemina automobiļa gravitācijas centru un uzlabo automobiļa dinamiku, padarot I-PACE par īstu sporta automobili.

MOTORI

MOTORI

I-PACE darbina divi sinhronizēti pastāvīgā magnēta elektromotori, kas ir integrēti priekšējā un aizmugurējā asī. Šie motori nodrošina 400 ZS jaudu un 700 Nm tūlītēji izmantojamu griezes momentu. Pateicoties pilnpiedziņas saķerei, I-PACE ātrumu no 0 līdz 100 km/h attīsta 4,8 sekundēs.

TRANSMISIJA

TRANSMISIJA

I-PACE 90 kWh akumulators ir radīts ilgam darbmūžam un maksimālo jaudu spēj nodrošināt ilgākā laika periodā. Akumulators atrodas uz riteņu garenbāzes, kas pazemina automobiļa gravitācijas centru un uzlabo automobiļa dinamiku, padarot I-PACE par īstu sporta automobili.

GRIEZES MOMENTA VEKTORĒŠANA, IZMANTOJOT BREMZES

GRIEZES MOMENTA VEKTORĒŠANA, IZMANTOJOT BREMZES

Griezes momenta vektorēšana nodrošina kontrolētu atsevišķu priekšējo vai aizmugurējo riteņu bremzēšanu un palielina pagriezējspēku, tādējādi garantējot pārliecinātāku braucienu un padarot automobiļa vadāmību ļoti līdzīgu sporta automobiļiem. Vairumā gadījumu lielāks bremzēšanas spiediens tiek piemērots aizmugurējam ritenim, kas atrodas pagrieziena iekšmalā, tādējādi uzlabojot manevrētspēju, bet priekšējam ritenim, kas atrodas pagrieziena iekšmalā, bremzēšanas spiediens tiek piemērots, lai panāktu efektīvāku un optimizētāku braukšanas pieredzi.

AKTĪVĀ PNEIMATISKĀ BALSTIEKĀRTA

AKTĪVĀ PNEIMATISKĀ BALSTIEKĀRTA

Samazinot automobiļa attālumu līdz ceļa segumam, uzlabojas tā aerodinamika, kā arī palielinās nobraucamais attālums. I-PACE papildaprīkojumā pieejamā aktīvā pneimatiskā balstiekārta pazemina automobili, ja braukšanas ātrums pārsniedz 105 km/h.

ADAPTĪVĀ DINAMIKA

ADAPTĪVĀ DINAMIKA

Adaptīvās dinamikas sistēma garantē gan precīzu dinamiku, gan mierīgu un augstas klases braukšanas pieredzi, fiksējot automobiļa kustības līdz 500 reizēm sekundē. Sistēma pastāvīgi analizē paātrinājumu, stūri, akseleratora pedāli un bremžu pedāli, kā arī pielāgo elektriski vadāmos amortizatorus, lai optimizētu balstiekārtas iestatījumus, tādējādi nodrošinot optimālu komforta, izsmalcinātības un atsaucības līdzsvaru.

KONFIGURĒJAMĀS DINAMIKAS SISTĒMA

KONFIGURĒJAMĀS DINAMIKAS SISTĒMA

Ja ir uzstādīta adaptīvās dinamikas sistēma, konfigurējamā dinamikas sistēma ļauj pielāgot I-PACE akseleratora pedāļa atsaucību, stūres darbību un amortizatoru stingrumu. Izvēlieties dinamisko režīmu, lai atdzīvinātu I-PACE sportisko garu.

PILNPIEDZIŅA

I-PACE garantē lielisku braukšanas pieredzi visos laikapstākļos un uz visiem segumiem. Elektromotori nodrošina tūlītēju jaudu un griezes momentu, kā arī spēj pielāgoties autovadītāja darbībām, ceļa segumam un pieejamajai saķerei.

ADAPTĪVĀ VIRSMAS REAKCIJA

ADAPTĪVĀ VIRSMAS REAKCIJA

Pateicoties mūsu unikālajām pilnpiedziņas sistēmu zināšanām, adaptīvā virsmas reakcija (AdSR) pastāvīgi fiksē apkārtējās vides apstākļus un atbilstoši pielāgo motora un bremžu iestatījumus. Iespējojot AdSR, sistēma darbojas jebkurā pārnesumā un palīdz pārvarēt jebkurus laikapstākļus un segumus.

APVIDUS PROGRESA KONTROLE

APVIDUS PROGRESA KONTROLE

Apvidus progresa kontrole ir jaunākās paaudzes sistēma, kas ļauj iestatīt un saglabāt nemainīgu ātrumu, pārvietojoties pa sarežģītu ceļa segumu, piemēram, slidenu segumu. Funkcija iestatāma no 3,6 km/h līdz 30 km/h un ļauj vairāk uzmanības pievērst tieši ceļam.

BRAUKŠANAS UZSĀKŠANA AR MAZU VILKMI

BRAUKŠANAS UZSĀKŠANA AR MAZU VILKMI

Sistēma braukšanas uzsākšanai ar mazu vilkmi uzlabo automobiļa sniegumu uz slidena seguma, piemēram, slapjas zāles, sniega vai ledus, nodrošinot izcilu griezes momenta kontroli, uzsākot braukšanu. Sistēma ir aktīva, līdz automobilis sasniedz 30 km/h, tad I-PACE nemanāmi iespējo izvēlēto braukšanas režīmu.

UZLABOTA REĢENERATĪVĀ BREMZĒŠANA

UZLABOTA REĢENERATĪVĀ BREMZĒŠANA

Lai palielinātu nobraucamo attālumu, I-PACE ir aprīkots ar uzlaboto reģeneratīvās bremzēšanas sistēmu, kas atgūst gandrīz visu bremzēšanas enerģiju. Atlaižot akseleratora pedāli, sistēma iespējo reģeneratīvo bremzēšanu, tādējādi samazinot I-PACE ātrumu, vienlaicīgi pārveidojot bremzēšanā radīto enerģiju, lai palielinātu nobraucamo attālumu.

BREMZĒŠANA INTENSĪVAS SATIKSMES APSTĀKĻOS

BREMZĒŠANA INTENSĪVAS SATIKSMES APSTĀKĻOS

Braukšana intensīvas satiksmes apstākļos ir vienkārša – izmantojot I-PACE skārienekrānu, jūs varat palielināt reģeneratīvās bremzēšanas līmeni. Straujāka ātruma samazināšana intensīvas satiksmes apstākļos nozīmē, piemēram, lielāku kontroli pār automobili, izmantojot tikai akseleratora pedāli.

AKTĪVĀS LĀPSTIŅAS

AKTĪVĀS LĀPSTIŅAS

Lai panāktu optimālu dzesēšanas un aerodinamikas līdzsvaru, aktīvās lāpstiņas atveras, kad nepieciešama akumulatora dzesēšana, bet aizveras tad, kad vajadzīga labāka aerodinamika.

AKTĪVĀS LĀPSTIŅAS

Lai panāktu optimālu dzesēšanas un aerodinamikas līdzsvaru, aktīvās lāpstiņas atveras, kad nepieciešama akumulatora dzesēšana, bet aizveras tad, kad vajadzīga labāka aerodinamika.

Būsim ļoti pateicīgi, ja Jūs palīdzētu mums uzlabot mūsu mājas lapu un atrastu laiku, lai aizpildītu īsu aptaujas anketu?

Jaguar F-Type Convertible

500 characters-left

Paldies par Jūsu veltīto laiku un izteikto viedokli.

Ja vēlaties, lai mēs ar Jums sazinātos, lūdzu atstājiet savu kontaktinformāciju. Mēs neizpaudīsim Jūsu informāciju ar trešajām pusēm.