F-TYPE BRAUKŠANAS DINAMIKA

F-TYPE raksturo tā dzinēju jauda apvienojumā ar Jaguar progresīvajām dinamiska snieguma tehnoloģijām. Kopā tie sniedz unikāli dziļu braukšanas baudījumu.

ELPU AIZRAUJOŠA JAUDA

Zem katra F-TYPE pārsega slēpjas jaudīgs Supercharged dzinējs: 3,0 V6 340 ZS, 3,0 V6 380 ZS, 5.0 V8 495 ZS vai 5,0 V8 550 ZS. Tiem visiem ir Roots tipa divu cilindru turbokompresors, kas uzstādīts uz dzinēja trijstūrveida savienojuma, lai saglabātu tā kompakto izmēru. Jaguar ir Supercharged indukcijas tehnoloģiju jomas līderis. Turbokompresija nodrošina lineāru jaudas piegādi un tūlītēju piekļuvi augstam griezes momenta līmenim visā dzinēja apgriezienu diapazonā, samazinot atšķirību starp vadītāja prasīto jaudu un dzinēja reakciju.

SPORTA AUTOMOBIĻA MŪZIKA

F-TYPE sporta izpūtējs uzdod izteiksmīgu noti jau iedarbinot, sasniedzot sacīkšu automobiļa cienīgu kreščendo pie augstiem apgriezieniem, kā arī brīvgaitā. Aktīvais sporta izpūtējs pieejams F-TYPE S standarta aprīkojumā, kā arī F-TYPE papildaprīkojumā. Sistēmā ietilpst aktīvi caurplūdes vārsti, kas atveras, braucot ar lielu jaudu, lai izplūdes gāzes tiktu izvadītas tiešāk, nodrošinot dziļu, dramatisku skaņu.
Ir pieejama ieslēdzama aktīvā izplūdes vadība, kas ļauj sistēmu vadīt manuāli, tādējādi vēl vairāk iesaistot vadītāju. Tā ir pieejama F-TYPE un F-TYPE S modeļiem, kā arī standarta aprīkojumā F-TYPE R modelim.

8 PAKĀPJU PĀRNESUMKĀRBA

F-TYPE ‘Quickshift’ automātiskā pārnesumkārba ir ātra un vienmērīga; tai ir astoņi tuvu izvietoti pārnesumi, kas dzinējam ļauj ilgāk saglabāt visefektīvāko apgriezienu diapazonu. Pārnesumkārbas kontroles sistēma ir inteliģenta un adaptīva. Tā uzrauga braukšanas situāciju, uztver vadītāja komandas un reaģē, nodrošinot patiesi dinamisku braucienu. Inteliģentā un adaptīvā programmatūra automātiski pielāgo pārnesumu pārslēgšanas stratēģiju, nodrošinot, ka katrai situācijai tiek izvēlēts pareizais pārnesums.

AKTĪVĀ AERODINAMIKA

F-TYPE virsbūvē nemanāmi ir iestrādāts aerodinamisks sniegums. Priekšējais difuzors vada gaisa plūsmu gar automobiļa apakšējo daļu, savukārt asā aizmugures forma palīdz viegli sadalīt gaisu, braucot ar mazāku ātrumu. Izbīdāms aizmugurējais spoileris lielākā braukšanas ātrumā automātiski paceļas, samazinot spiedienu uz augšu par līdz pat 120 kg.

PRIEKŠĒJAIS DIFUZORS

IZBĪDĀMS AIZMUGURĒJAIS SPOILERIS

ŠASIJA UN BALSTIEKĀRTA

F-TYPE alumīnija virsbūve rada ārkārtīgi stabilu platformu, no kuras viscaur kaltā alumīnija divsviru balstiekārta var vadīt automobili. Ar amortizāciju, kas optimizēta labākajai partnerībai starp dinamiku un izsmalcinātību, tas nodrošina ideālu vadības, dinamikas un atgriezeniskās saites kombināciju.

F-TYPE S, F-TYPE V8 S un F-TYPE R modeļiem pieejamā adaptīvās amortizācijas sistēma novērtē virsbūves kustību un garenisko kustību 100 reizes sekundē, attiecīgi pielāgojot iestatījumus katram amortizatoram. Sistēma uzlabo vadību, vadāmību un dinamiku, kā arī spēju ātri konstatēt un reaģēt uz braukšanas apstākļiem un vadītāja prasībām. Tas notiek, pateicoties virknei sensoru, kas izvietoti visapkārt automobilim, lai uzraudzītu virsbūves vertikālo kustību, garenisko kustību un sasveres ātrumu. Lai sistēma varētu paredzēt virsbūves sasveres ātrumu, stūres stāvoklis tiek mērīts 500 reizes sekundē. Tad katra atsevišķā amortizatora stiprība tiek pielāgota, lai palīdzētu saglabāt virsbūves vadību, stabilitāti un dinamiku.

DIFERENCIĀĻI UN BREMZĒŠANA

GRIEZES MOMENTA VEKTORIZĀCIJA

F-TYPE R piedāvā nepārspējamu vadāmību, saķeri un kontroli. Tam piemīt raksturīgais duālisms starp ikdienas pielietojamību un caurcaurēm sporta automobiļa būtību, uzsvaru liekot uz lielāku dinamiku, braukšanas prieku, kā arī izteiksmīgāku, asāku temperamentu.

F-TYPE R ir piemērots entuziastiskai braukšanai. Tā papildu griezes momenta vektorizācijas tehnoloģija ļauj veikt kontrolētu bremzēšanu ar aizmugurējo iekšējo riteni, tajā pašā laikā pievadot vairāk jaudas aizmugurējam ārējam ritenim, lai palīdzētu uzlabot stūrēšanas sniegumu un panākt vēl lielāku vadītāja pārliecinātību. Sistēma strādā sazobē ar F-TYPE R elektrisko aktīvo diferenciāli, lai uzlabotu līkumu izbraukšanas spējas un vadītāja kontroli.

OGLEKĻA KERAMIKAS BREMZES

Papildaprīkojumā esošā oglekļa keramikas bremžu sistēma, kas atvasināta no motosporta tehnoloģijas, ir pieejama F-TYPE S, F-TYPE V8 S un F-TYPE R modeļiem. Tā ir jaudīgākā bremžu sistēma, ar kādu jebkad ir bijis aprīkots Jaguar ceļu automobilis. Tās uzreiz atpazīstamas pēc satriecošajiem dzeltenajiem bremžu suportiem, nodrošina līdz pat 21 kg svara ekonomiju, kā arī papildus samazina neizmantoto masu, kas attiecīgi uzlabo gan braucienu, gan vadāmību. Sistēmā ietilpst monobloka bremžu suporti ar 6 virzuļiem priekšpusē un 4 virzuļiem aizmugurē.

Oglekļa keramikas bremžu sistēma, kas nodrošina labāku aizsardzību pret nodilumu, kā arī pastāvīgi augstu sniegumu pat visnelabvēlīgākajos apstākļos, ir pārbaudīta trasē simtiem stundu ilgi gan garās, gan īsās trasēs visā Eiropā. Testi notika Nirbungringas un Rokingemas trasēs Apvienotajā Karalistē, kā arī Fiorano trasē Ziemeļitālijā, kurās visās bremžu komponenti tiek pārbaudīti ekstremālos apstākļos: temperatūra uz oglekļa keramikas diskiem, lielā ātrumā braucot pa apli, sasniedza no 600 līdz 900 grādiem pēc Celsija. Oglekļa keramikas bremžu sistēma ir pieejama tikai ar 20 collu Storm diskiem.

ADAPTĪVĀ DINAMIKA

Adaptīvā dinamika instinktīvi pielāgo automobiļa reakciju uz apstākļiem un jūsu braukšanas stilu. Tā analizē paātrinājumu un bremzēšanu, līkumu izbraukšanu, droseles un bremžu pedāļa darbību, kā arī ceļa slodzi un “kick-down” funkcijas aktivizāciju. Izsmalcināta adaptīvā programmatūra tad izvēlas piemērotu pārnesumu pārslēgšanas stratēģiju.

1. Pārslēgšanu uz augstāku ātrumu pārtrauc, strauji atlaižot pedāli.
2. Stipri bremzējot, automobiļa spontānās ātruma samazināšanas funkcija nodrošina ātru pārslēgšanos uz zemākiem pārnesumiem. Priekšējie amortizatori sastingst, lai palīdzētu saglabāt virsbūvi nemainīgā stāvoklī.
3. Līkumu atpazīšanas funkcija saglabā pārnesumu līkuma izbraukšanas laikā, lai saglabātu stabilitāti. Ārējo malu amortizatori sastingst, lai samazinātu virsbūves sasvēršanos.
4. Pārnesumu pārslēgšanas stratēģija tiek pielāgota, lai nodrošinātu strauju paātrinājumu. Aizmugures amortizatori sastingst, lai palīdzētu saglabāt automobili nemainīgā stāvoklī.

DYNAMIC REŽĪMS

Dynamic režīms pārkonfigurē automobiļa programmatūru, lai padarītu asāku droseles reakciju, palielinātu stūres pretestību, padarītu balstiekārtu stingrāku un pie lielākiem dzinēja apgriezieniem ātrāk veiktu pārnesumu pārslēgšanu. Sportisko sniegumu vizuāli pasvītro pielāgojamā apgaismojuma funkcija: instrumentu paneļa, durvju rokturu un centrālā roktura apgaismojums kļūst sarkans.

Būsim ļoti pateicīgi, ja Jūs palīdzētu mums uzlabot mūsu mājas lapu un atrastu laiku, lai aizpildītu īsu aptaujas anketu?

Jaguar F-Type Convertible

500 characters-left

Paldies par Jūsu veltīto laiku un izteikto viedokli.

Ja vēlaties, lai mēs ar Jums sazinātos, lūdzu atstājiet savu kontaktinformāciju. Mēs neizpaudīsim Jūsu informāciju ar trešajām pusēm.